Vés al contingut
becas-la-pedrera-adsis

44 estudiants de Barcelona es beneficien de les "Beques Escolars Fundació Catalunya La Pedrera"

09/2023

El passat 22 de juny va tenir lloc el lliurament de diplomes de les Beques Escolars Fundació Catalunya La Pedrera que la Institució concedeix anualment perquè estudiants en risc o situació d'exclusió social puguin fer front als seus estudis amb igualtat d'oportunitats.

En aquesta ocasió Fundació Adsis ha estat beneficiària de 44 beques els diplomes de les quals van recollir una representació simbòlica dels i les joves beneficiaris de la mà de representants de la Fundació Catalunya La Pedrera i del director del Centre El Carmel de Fundació Adsis, Daniel Juan, qui va agrair en la seva intervenció el suport de Catalunya la Pedrera i va llançar un missatge d'optimisme a tots els assistents: "Amb el que fem cada dia tots junts, vosaltres els joves, les famílies, les entitats, la Fundació Catalunya la Pedrera, estem trencant la desigualtat. Avui estem celebrant junts que volem continuar trencant la desigualtat d'oportunitats i poder mirar el futur amb optimisme i sentit ".

Les 44 beques s'han beneficiat en joves del Casc Antic i del Carmel de Barcelona i es destinen tant a tutories personalitzades així com a material, transport, menjador, activitats extraescolars o altres necessitats que presentin els i les estudiants. L'objectiu és aportar un recurs flexible, que s'adapti a les necessitats de cada estudiant i amb un nivell d'acompanyament elevat.

+ Info Beques Escolars Fundació Catalunya La Pedrera.